~ Peace ~

























Wassup guys ? Happy Thursday hoho.. ehh,ramai orang masuk blog aku arini wahah,kenape agaknyer erk ?Wahaha is it because of the latest twist in the plot of this drama ?Adakah ini sebabnya? hoho.ramai berminat nak tau citer erk

Thanks to the new acquired skills at last I managed to find the truth about evrything and every start to the end of this so called "drama".Well jika kita aniaya orang takkan kemana pon kita dan jangan sesekali harap Allah S.W.T bersama dengan si penganiaya..huhu,lega hati aku tau selama nih sumanya hanyalah lakonan huhu,ramai orang pandai berlakon rupanya..bagus2 huhu..kalo dapat anugerah,aku lah org first bagi hadiah hehe...

Tapi takpelah..memang aku nakkan kebenaran dan hari nih dh dapat pon akhirnya,Alhmadulillah..at least now I know that I'm not guilty huhu thanks to their "act".Well buat apa nak takut kalau kita berada di pihak yang benar ? Betol tak hoho...so sekarang nih,bengang pon ade,tapi menda dah nak jadi..so biar jela.Maksiat n dosa tu biasa lah menda kat dunia nih..huhu,xpe2..

Ar besok mau g masok utan cari tongkat ali,kot2 la ade sape2 yang rasa nk tido ngan awek membe dia leh gune..leh mintak ngan aku,bleh main lama sket huhu.Demm bukan ape,sok aku mau g masok utan 3 ari..so babai internet,kot2 jumpe puteri gunung mane2 ke..leh aku ngorat,biase la huhu time2 mcm nih...

Arinih agak busy gak la,kerja mau siap itu,mau repair2 n mcm2 lagi..so moga korang boleh la hadapai hari nih n mendatang dengan penuh jayanya...eden mau makan sebentar,satg aku buh pic2 pic PC latest as requested hoho

arigato hait !

0 Response to ~ Peace ~

Post a Comment