~ Lama menghilang~


Huh u maaf la seminggu aku tak tulis ape2 sini,aku tengok hari2 ade orang masuk..maaf sangat2 ye wahai pembaca blog saya huhu

Sebenarnye bukan ape,dah cuti sem kan so dok nganga umah pastu sibuk dok dalam forum carik hardware ntok FYP punyer rig huhu nanti dah siap insya Allah aku bubuh la gambo rig baru siap nih.Alhamdulillah dapat juga akhirnya huhu (Belom lagi..besok i7 930 sampai hoho)




















Nih la sneak peek ape yang aku dah beli huhu,gile lama kumpol duit oi baru boley beli PC nih,ingat sennag ke huhu.Alhamdulillah dapat jugak..nak tunggu dapat GD80 sampai kiamat rasanyer takkan dapat so aku beli la mobo nih huhu.Tapi PC nih belom siap lagi cos COre i7 930 belom sampai (Pagi jumaat insya-Allah sampai la kat umah aku nih)...huhu so cuti nih ape aku nak buat ek ?

Aku malam2 mcm biasa la ngajar budak2 tuisyen huhu,pastu duduk rumah main Facebook ke forum ke,main game ke..hack sana sini sket ke huhu.Tu jela..aku memang takde nak g mane2 kuar kalo orang tak ajak huhu.So bulan 6 hujung bulan ade Presidents Cup..hu u tak sabor jumpe budak2 kampus lain,mmg haru biru lah haha lbeh2 lagi dak2 MIAT..lol

0 Response to ~ Lama menghilang~

Post a Comment