~ Ape ? ~


haha so nih la entry hari Isnin nih,hari baru untuk minggu baru..hari baru ? kejap Isnin tu dalam arab maksudnya "kedua"...huhu hari yang betol2 ,mulanyer ari Ahad "satu"..macam yang di impliment kat Kedah,Kelantan & Terengganu huhu

Minggu nih macam2 jugak menda jadik,aku busy the whole week amek course CEH (Certified Ethical Hacking) dan Alhamdulillah dah setel hoho.pastu atok belah ayah aku plak masuk spital operate sejak Selasa last week..nih sampai arini pon tak kuar lagi coz tak stabil lagi..adehhh

Huhu pastu ari ape entah aku pon tak ingat,membe aku sound..kokasih eden dan "in a relationship"kat Facebook,pehh terkejut jugak haha..aku pon pergi la stalking kat FB dia,tgk komen2 dia hehe macam best aje ek..entah,tu hal dia..cepat dh jumpe orang lain,takpe lah dah rezki dia gamaknyer..good for her lah,huhu aku pon dah jadi sedap plak jadik single nih..haha duit pon abes ke PC aje.Nak bagi nama ape pon tak tau lagi kat PC nih,dulu bagi nama "Lisa"..pastu "Farah"..pasnih nak bubuh name ape lak ? Jangan Mona Fendi sudah hahaha dem..aku belanja RM4700 ntok wat PC nih huhu,gile kentang kumpol duit lame gile nih beb..duit niaga n duit ngajar tuisyen huhu..Alhamdulillah..tercapai jugak impian

okeh la beb,mahu membuang sebentar..lol kuajaq aku tgh nk naip time nih la dia dtg,haha

challo beteh

0 Response to ~ Ape ? ~

Post a Comment