Teman baru hidupku ~


Sudah seminggu ku begini,kini tibalah masanya untuk aku mengambil nafas baru.Sudah tidak aku tahan lagi mengapa aku harus menaggung derita ini.Kenapa aku harus menanggung perit ini.Berhempas pulas aku bertarung dan hari ini tibalah masanya untuk aku berubah.Menggunakan teknik dan anjakan paradigma.Aku tahu bahawa apa yang aku lakukan selama ini takkan sia-sia.Maka akan aku gunakan senjata terakhir.Dan disaat aku menderita ini..ku menemui dirimu wahai Datin Seri Chi Kit Teck Aun.






~ Datin Seri Chi Kit Teck Aun yang anggun =) ~

Dirimmu hadir tatkala aku menderita sakit perut dan berkentut tak habis-habisan.Gas ammonia meracuni pernafasan aku.Aku lemas terbau kentut sendiri.Aku teraniaya dek bahan buangan dariku sendiri.Adakah ini penamatnya ? Apakah aku akan tewas ditangan Panglima Sakit Perut ? Tidak sama sekali,penderitaan ku akan kutamat hari ini.Cukup sudah lah kau.Mamposlah wahai panglima huhu.Penderitaan aku seminggu ini akan berakhir dengan kehadiranmu wahai Datin Seri Chi Kit.





~ Datin Seri Chi Kit Teck Aun Bergambar Bersama Keluarga ~


Dikala kegelapan ku menderita menahan sakit perut.Disaat kentutku xhenti2 menyahut dan mengebom,disitulah aku diperkenalkan oleh sahabat-sahabat.Dirimu muncul diwaktu paling tepat sekali.Sayangku Selama ini aku diperkenalkan oleh beberapa pihak kepada Cik Teh-O-Pekat..namun derita aku masih tidak hilang.Tak cukup dengan itu,muncul pula Puan Viks janda kepada Encik Minyak Angin.Namun tetap aku menderita.Duhai Datin Seri Chi Kit Teck Aun..ku bersyukur dipertemukan denganmu.Bijimu melegakan dan memamposkan Panglima Sakit Perut.Tahniah Chi Kit darling..sayang kamu hahaha

0 Response to Teman baru hidupku ~

Post a Comment