~ Not in a good shape ~


















Hmm hari Ahad semalam,nih masa aku taip nih pukul 5.15 pagi hari Isnin huhu.Memang hari2 aku bangun time2 macam nih.Tapi kenapa semalam langsung takde post?Semalam saya sangat busy.Pagi2 dah macam2 buat kerja dan pukul 11 pagi semalam apom & ayah dia datang rumah coz nak service air-cond rumah atas.Tenant complaint xsejuk tapi masa pergi cek semalam ok aje ha..tapi xpe la,alang2 tu kena lah service yek.Pastu pada masa yang sama famili mak aku belah Johor sume dtg umah.Pastu time nih la nak longgok laptop rosak,pastu time nih juga la nak suruh itu ini..haiz pening.

Huhu aku demam nih ha..dari hari Jumaat lagi,xnak makan ubat coz nak bagi body nih kuat =).Ada orang tu selalu bising aku takut ubat haha.Bukan ape la..xnak manjakan diri supaya kuat siket antibodi,tapi nih dah masuk hari Isnin,body xboleh tahan lagi dah & panas,so marilah makan ubat pas Subuh japg ok..kelas burn hari nih,coz body memang x boleh blah dah nih ha.Malam nih pon xtau boleh g ngajar ke tidak..=(.Fuhh..kerja bersepah,body plak ditarik balik nikmat kesihatan..emm

Demam sebab apa ? Tah demam sebab  tensen pon ade kot,demam sebab nak kena demam pon ade haha.Pening cek..ape2 pon saya kena rest hari nih.Body dah dibanting kaw2 sejak dua bulan nih.

Wassalam & Thanks for reading

0 Response to ~ Not in a good shape ~

Post a Comment