1st day ~


Assalamualaikum all n good day to you !






















Dah 3 hari aku tinggal blog ni.Hari ni first day kat UniKL untuk sem 1/2010.Aku xbawak laptop so just guna aje PC kat library nih.Hari ni even though kelas dah start..aku x semangat macam selalu,tempat salu lepak kat Bank Islam dah tutup coz depa dah pindah office kat damansara =(.Dan xde lagi ucapan2 SMS dari ucukku yang memberi semangat diawal semester.Rasa kosong aje hari ni,Skali skala bukak dompet tgk wajah dia senyum..dah lama x tengok dia senyum,rindu ~


Tu lah,bagi sesiapa yang salu folow aku korang tahu la ape kisahnye kan.Namun begitu hidup nih dah mengajar aku untuk bangun semula sesudah jatuh.Aku sudah diajar untuk kalo mahukan sesuatu,usaha sampai dapat dan aku xkan mengalah selagi nyawa dikandung badan .Dan alhamdulillah sama macam kisah yang ini juga.Satu perangai aku adalah aku ini sangat optimis n +ve.So xkira macamane teruk sesuatu menda tu aku akan kejar juga ia..kerana ape ? Because I believe ...


Sayangku,seperti mana janjiku padamau..yang selagi nyawa dikandung badan,akan kubina kembali rumah yang roboh ini..aku pon xtahu dah nak buat macamane lg nk bgtau yg betapa saya sayang kamu dan ku tak tahu kenapa jadik macam nih tiba.Ombak xde,ribut xde..tiba-tiba aje.Tapi xpelah dah ucuk minta macam nih..I hormat keputusan ucuk okey =)


Aku sayang dia dan ikhlas aku bagitahu xtau kenapa jadik sampai macam nih sekali.Ramai yang nasihatkan aku dan aku berterima kasih kepada yang memberikan semangat dan nasihat.Tanpa korang mungkin aku jadik lagi pening huhu.Siapa yang dengar desas desus or buat cerita merepek or buat fitnah,itu hak korang..nanti kat "sana" menjawab la korang yea.Biarlah ape yang kami saling cerita tu tersimpan antara kami.Namun suka untuk aku ulang.Aku tahu ini bukan penghujungnya dan hanya ujian Allah padaku supaya jangan mengalah dan kejarlah kembali dia dan kali ini pengejaran ku padamu membawa erti yang seribu.Akan ku buktikan padamu bahawa cintaku bukan buah mainan kata-kata semata-mata.Ku yakin sinar kita akan kembali =).Mungkin bukan sekarang atau bukan besok,tapi suatu hari nanti...


Wassalam ~

0 Response to 1st day ~

Post a Comment