~Somewhere I belong~
























Apa nak ditulis kat sini ?Haha akhirnya dapat pon idea nak tulis ape

So ape idea nya?Saje je nak citer ape aku buat hari nih haha

So basically hari nih aku bangun pkul 5 pagi,balut iPod Touch coz arinih nak post ke Sabah

Pastu abeh balut sume tu kat pkul 6.30 coz nak kne clear memory n macam2 lagi..

Pastu pergi kelas tumpang ayah aku pkul 7 pagi sampai UniKL pkul 8 gitu.

Pastu g kelas Wireless n then g lepak kedai Pah Hassan jap ngan Daus Kiter.Pastu masuk semula kelas

Mdm Shafiza sampai pkul 1130 pg..pastu xtau nak g mana.Pergi lepak kedai Dulang ngan

Acit,Apom,Zati,Mira & Mek..huhu pastu aku xtau nak g mana aku pon balik..

Sampai umah dalam pkul 3 gitu tgk2 Nadia pulak demam..sian dia

And then dalam pukul 6 gitu siap2 nak g ngajor huhu..6.25 gerak g tempat tuisyen

Pastu ingat arini ade kelas..tengok2 xde orang,ahhaha aku lupe plak arini xde klas

Facepalm to muh self ! LOL ~

Pastu sembang ngn Puan Haslina dgr dia pot pet sampai pukul 8 tadi..

Pastu aku balik dok umah n tulis blog nih ha xtau nak buek apo dah huhu

0 Response to ~Somewhere I belong~

Post a Comment