~ 2.56 A.M ~


Today was a long day.Started working at 7.40 a.m and up till now at 2.56 a.m I never really had a time for a breather.Siang kerja,malam plak mengajar..pastu tadi g LCCT lak dengan Sidek nih baru balik rumah.Pagi besok join koir lawan antara department and then tengahari rushing pergi KLCC kerja dengan Intel sampai la hari Ahad.tu pon malam Ahad baru balik.Hari Isnin nak kena setel system pulak.

Bukan takde keinginan nak menulis kat blog cume sangat busy.Alhamdulillah rezki banyak kebelakangan nih,tapi ada lah dia nyer pros and cons.Pros dah tau dah apa dia cuma cons nyer adalah kita takda masa ntok diri kita kadang2 haha.Yela sebab tu kena pandai manage huhu.Sebab tu xde masa lagi dah nak semak otak pasal kisah silam ek ape dah.Bagus gak aku busy sana sini.Exahertz IT Enterprise pon baru nak naik so pelan2 huhu.PC pon dah siap so nanti akan diupload gambo latest Blue Black Babe. huhu

Anyway thanks to two of my friends for making me feel so excited again after a few months haha.However my past experience has thought me for not getting too excited early coz if it turns sour later on,I'll be the one biting dust haha..


Ohh not forgetting to my wonderful students,have a joyous upcoming Ramadhan Al-Mubarak and don't forget to perform your duties as a Muslim,Student and Sons and Daughters of the beloved parents.Selamat menjalani ibadah puasa kepada korang ikhlas dari cikgu korang nih wahaha :

Form 3
=====
Azri,Helmi

Form 2
======
Afza,Sabrina

Darjah 6
======
Joan,Qistina,Rais,Aina,Zam,Padil,Fatin Hazirah,Fatin Fatini,Ovi,Syafiqah,Izzah,Alya,Poh Jia Rui,A'tul,Shera,

Darjah 5
=======
Najwa,Izzah,Syahira,Farhan,Praneetha,Pe'ah

Darjah 4
======
Mishalina,Naveena,Poh Jia Rong,Joyce,Syaqirah


Huhu bila aku tengok list nih balik ramai gak murid2 aku haha,penat layan kerenah budak2 tapi best.Dulu pernah beberapa kali terasa down coz penat melayan huhu,tapi lama2 bagus gak coz mengajar kita jadik penyabar and aku pon suke kawan ngan budak2 huhu.Tu la aku sayang students2 aku nih moga korang jadik manusia yang berjaya dunia akhirat yeah jangan lupa ibu bapa korang.Cikgu tau korang pon salu masuk blog cikgu haha so cikgu just nk cakap cikgu sayang korang sangat2.Kalian pengubat jiwa cikgu yang salu serabut dulu huhu,korang nyer gelagat bukan main haha memang xde pengganti.Thanks my students =)

So nih la aku penat gile tapi xleh tido so aku decide nak tulis entry coz dah lama sangat dah tak tulis sumting kat sini huhu.

Okey salamu alaika !

0 Response to ~ 2.56 A.M ~

Post a Comment