~ Khamis ~
























Selamat pagi dan apa khabar semua yang datang kat blog nih,semoga kamu semua sentiasa diberkati Allah S.W.T.Have a nice and wonderful day today okay =)

Hari nih adalah hari busy untok aku start dengan pagi nih ade paper pukul 9 pagi,pastu nak kne submit assignment yang dah overdue..lol,pastu malam kang pulak nak ngajar tuisyen.Haha takpelah orang lelaki kalau tak busy bek takyah jadik laki ek..huhu tapi online tetap online haha,apa2 pon aku harap korang semua sihat2 belaka dan sekarang nih musim demam kan..so moga korang semua jaga kesihatan ok.Emm dan satu lagi jangan lah sedih2 tau dan sentiasa lah merfikiran terbuka dan positif.Apabila sesuatu menda datang kena berfikiran waras dan buatlah pertimbangan yang rasional okey..

Kepada yang aku telah lukai,harap dimaafkan meskipon hanya tuan badan tahu apa salah saya pada kamu kerana saya pon sebenarnya tak tahu apa yang telah saya buat.Saya suka kamu namun tiada rezeki bagiku dan tiada apa dapat aku pinta lagi em...apa2 pon saya harap kamu sentiasa bahagia dan gembira.Kalau kamu sudi kembalilah padaku kerana kamu belom lagi kenal siapa saya luar dan  dalam...Ambillah masa yang kamu perlu yea..saya ada sini sahaja menunggu =)

..dah2 aku pon malas cakap byk,arini pkul 6 pg dah gerak g campus haha,assalamualaikum semua dan moga anda dikurniakan rezeki yang halal dan baik pada hari ini !


Be happy always my friends !!!

0 Response to ~ Khamis ~

Post a Comment