~ Alhamdulillah ~























After the prayers that I've made,Allah S.W.T  has finally given me a hint this afternoon which is to take time and get to know the person more..its not easy to recover from a heartbreaking moment that I had,seriously.That is why sometimes I do not know whether am I doing it right or not? But from my Creator's  hint and guidance ,He has shown me on what to do.My heart feels calmer once I hold this new hope.May this hope and hint shown from Him can guide me and give faith in my efforts.Pray for me..I long wanting to see light at the end of the tunnel...Give me another chance...another chance to feel the feeling that I haven't felt for a long time.

Aku tahu diri ku hanya insan biasa yang hanya mampu berdoa dan meminta pada mu ya Allah, semua apa yang telah diri-Mu pinjamkan ini hanyalah sementara,hanya diKau jua yang kekal abadi...aku hanya meminta,diKau lah yang mengabulkan segala doa dan permintaan..andai ditakdirkan ada rezeki..aku terima seadanya dengan penuh syukur =),namun andai jika tiada tercapai impian..semua itu hak mu yua ya Allah,aku tak layak bersuara...namun kini aku berjalan kembali dan hatiku tenang atas petunjuk darimu ya Allah..tidak dapat ku ucap syukur lagi,aku yakin dalam apa yang aku kejar ini...kerana Tuhanku maha agung tidak akan sesekali menganiaya hamba-Nya...

My friend,if you feel sad,look no further to your Creator,it is him the one that knows what is best for you,sujud dan pintalah pada dia yang maha-Esa...

"Truly to Allah we belong, and truly to Him shall we return"


Allahuakbar & Alhamdulillah !

0 Response to ~ Alhamdulillah ~

Post a Comment