~ Hisy ~


Beratnyer hati nih,kenape ek ? aku pon tak tahu kenapa

But really need if someone could come in and be by my side at this time to hear my inside,I can give you strength,but no matter how strong we are.I use to have a person that understands me,but now that she's gone..so I'm all alone with God,Hope and myself..We are still limited by our puny human powers..I still need help

Too long that I have felt pain.Kat luar kalo korang tengok aku memang aku macam tak rasa problem ape2.Tapi jauh kat sudut hati nih Allah aje yang tahu.Aku usaha dan doa,aku tahu apa yang aku kehilangan selama ini dan aku pon tahu ape yang aku mahukan.Cuma kadang2 dari pengalaman aku aku tahu bukan semua ape yang kita nak kita akan dapat,cume aku nih pon manusia sahaja..alangkah indah kalau impian dimakbulkan..

Aku tahu,meskipon aku rasa diri aku nih agak tertekan,tapi lagi ramai orang kat luar sana yang lagi banyak masalah dari aku,aku tahu lagi ramai yang menderita lagi teruk dan lagi ramai yang besar kehilangan dalam hidup mereka...hanya orang yang tahu sedih,akan hargai betapa bahagianya kegembiraan itu.Aku tahu aku tak sepatotnyer mengeluh macam nih,aku tak mngeluh tapi aku just nak kongsi kat siapa2 yang masuk blog aku nih ttg ape yang aku rasa sekarang...after all aku tak ade diary,so aku buat blog nih tempat aku luah ape yang aku rasa..


I miss you & I need help

0 Response to ~ Hisy ~

Post a Comment