~ A promise... ~


17.2.2011

Tarikh keramat yang telah aku semadi dalam hidup huhu,titik permulaan kearah gerbang yang lebih besar dalam hidup ..terikat satu kata yang akhirnya aku ungkap bagi ku luah betapa kasih dan cintanya diri ini kepada kamu itu =).hanya dirinya yang tahu apa maksudku..dialah yang terakhir..tiada yang lain itu adalah pasti..alhamdulillah kuucap atas kurniaan-Nya yang senantiasa kandungi erti tersirat..

Okey now lets talk about something..

Tiada ku faham kepada insan2 diluar sana yang bermain cinta dan memperlekeh kasih sayang seseorang terhadap insan yang lain..udah kita diberitahu dan kalian pembaca jua pasti pernah mendengar ayat ini..

"Barangsiapa yang bersyukur dengan nikmat Allah,maka Alllah akan lipat gandakan nikmat dan rezkinya"

Namun begitu betapa ramai manusia yang leka dengan nikmat kurniaan-Nya..Cinta jua adalah salah satu nikmat yang Allah kurniakan kepada kita.Tak kira lah sesiapa pon yang kita dihadiahkan sebagai pasangan ,belajarlah untuk menerima mereka seadanya..namun udah menjadi lumrah manusia untuk menginginkan yang manis dan baik2 belaka sebagai pasangan..lagipon siapa yang mahu beristerikan minah rempit atau bersuamikan mat ganja betol tak ? huhu

Maksud yang aku nak cakap sebenarnya macam nih..adalah tidak salah untuk menginginkan yang baik2 dan manis nih,namun kita harus faham bahawa tiada manusia di dunia nih pon yang perfect dan dapat lari dari melakukan kesilapan..ini kita harus terima =). Kita sendiri pon bikin silap..mengapa pabila partner kita bikin silap kita tiada mahu terima pula ? Lumrah manusia.... normal (^_^)

Jangan terlalu menginginkan sangat yang terbaik..ada satu pepatah,aku tak ingat ayat penuh or ayat yang paling tepat..tapi mcm nih la..kot2 lah..haha..tah la haha..tapi  yang pasti camnih arr

...
...
...

tah aku lupa haha..

1 Response to ~ A promise... ~

  1. a promise??apakah??mau kawin ka udah???hehehehe

Post a Comment